the time is Now.

En riktigt lugn hemmasittande helg blev det :)
NOOOOT! svag för grupptryck som jag är blev det utgång med emma & vicky i lördes, jag var så himla trött efter jobb men jag e ju inte den som bangar direkt :P trots att jag skulle upp och jobba idag kl 8 :O
och karaoke sjöng vi också, alla tre lite sådär musikintresserade så när vi tog ton till "I will survive" med stämmor och allt började folk strömma in haha ;)
men kul hade vi iallafall, hemkommen kl 4 på natten och 2 timmars sömn sen var det dags att jobba igen! tuffa tag nu när det är nytt år ;)
neej men gud varför ska man slöa bort livet? man vet ju faktiskt aldrig när det tar slut! så lite sömnbrist kan man väl inte dö av :P

gillar verkligen rihannas nya låt "wait your turn", lite konstig första gången man hör den men den sätter sig asså. hon är sjukt cool men hennes stil blir kanske lite för spacead ibland.. tyckte hon var så himla söt & gullig när hon precis slog igenom, eller? ;P

Baby put the work in
Like a champion
But the crowd is screaming
With their hands way up
Couldnt be with no one else
Youre the only way
I win

Baby got the whole world
Standing up
Damn Im glad I picked ya
Took a chance on love
Baby love


The time is now
And now
The wait is ova

godnattpuss på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0