Så va det 2010!

ojojoj vad tiden går snabbt, livet rusar verkligen när man blir "äldre"!!
Vad ska jag göra 2010 då?

x se tokio hotel live, äntligen!
x resa förhoppningsvis till london kos och usa... vi får se!
x byta jobb, redan lyckats lite!
x börja träna och äta lite bättre.. ja någonstans får man börja ;)
x komma på ungefär vad jag vill plugga vidare till, har mina idéer
x ta körkort
x försöka vara en så glad & postiv person som möjligt!

Vad är jag mest nöjd med av 2009?
Antagligen att jag blivit en mkt starkare och självständigare person!
I don't need another half to make me whole ;)

Såg Avatar (3D) på bio häromdagen, riktigt bra film kan jag säga som är ett filmfreak. Ett måste! Nu längtar jag bara efter Eclipse, World of Warcraft the movie (haha!), Åskviggen eller vad den heter o sista Harry P filmerna :D


I hear you be the block
But I'm the lights that keep the streets on
Notice you the type that like to keep them on a
Leash though

I'm known to walk alone
But I'm alone for a reason
Sending me a drink ain't appeasing
Believe me
Come harder this wont be easy
Don't doubt yourself trust me you need me
This ain't a shoulder with a chip or an ego
But what you think they all mad at me for

You need a real woman in your life
That's a good look
Taking care, home is still fly
That's a good look
I'ma help you build up your account
Thats a good look
Better yet a hood look
Ladies that's a good look
When you're in them big meetings for the mills
Thats a good look
It take me just to compliment the deal
Thats a good look
Anything you cop I'll split the bill
Thats a good look
Better yet a hood look
Believe me
Ladies that's a good look

Partner Let me upgrade you, lemme lemme upgrade ya
Your dynasty ain't complete without a chief like me



Älskar den texten.. sjukt bra, Queen B v
Good evening folks'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0