Mr. Comedian, joke's on you

Hey honey
Cat got your tongue?
Don't look so funny
Mister comedian
Joke's on you
And you're good at bets
So where's my money?
I know you bet
I'd never make that move...


Torsdagkväll, det är det va..? Haha, av mitt jobb blir man helt förvirrad.
Ikväll har det blivit pizza (hawaii för min del) men familjen, lite snack i luren och nu strax tror jag det blir film.
Blev en sjuk spontanutgång i tisdags men sjukt kul var det, förutom att jag tappa bort min kära väns körkort :O
Så hittar ngn ett blått corner cigarettpaket med ett körkort i här i Malmö så tillhör den min söta vän Hanna.
Guud känner mig verkligen jättedum! Men iallafall, vi hade kul ändå :D va räääätt så död dagen efter kan jag säga men det e smällar man får ta det där.

Ja lite annat tråkigt, har sån sjuuk tandvärk, tror ärligt talat att jag kmr få 34 tänder, dvs att jag får totalt 6 visdomständer när man egentligen bara ska få 4. Normalt ska man väl ha 32 tänder totalt?
Riktigt konstigt blir det inte bättre får jag boka akuttid till tandläkaren :/






...I'll leave with what I came with baby
I'll take the dogs, you keep the mercedes
Cause I'm gone, I'm not fazed
I walk these roads with grace
And I'll wave with you behind me
When I walk in the room every head turns
Every eye is on me
To bad you're not here to see it
And by the time you get this
I'll be so long gone and far
I'll send you a postcard
Aha I'll send you a postcard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0