I'm addicted to your chocolate high

Egentligen är inte såhär latinokillar min stil, tror jag iaf... haha fast nedan kommer bilder på tre väldigt snygga latinohunkar! Vem är hetast? Jag kan inte bestämma mig alltså!

1. Olivier Martinez (känd som bl a Kylie Minogues ex pojkvän och skådis)

 

Fler bilder:  

 

2. Rodrigo Santoro (någon mer en jag som minns den fasansfulla scenen i "Love Acutally"?! Fy vad arg man blir på den där tjejen! Måste se om inte sett! )



Fler bilder:   

 

3. Gael García Bernal (Känd från bl a "Mammut" o E!'s hetaste listor mm.)



Fler bilder:  

 

Wow, är alldeles knäsvag nästan ;) hihi

Nå, vem är den hetaste? Tror att jag röstar på nr 2.. men det är knivigt.

Good day folks' :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0