I just need to slow down

I helgen blev det shopping på Field's med Emma, köpte ett par skitsnygga stövlar från Ilse Jacobssen som jag har ag spanat in ett tag :D hittade även en söt blus och lite krimskrams, men bästa köpet var en Herve Leger liknande klänning från H&M! Me <3 H&M!! Ordet för den är helt enkelt SMASHING.
Sedan cruisade vi runt i hennes volvo och bevittnade en brand vid Bernstorp, skrämmande. Första gången jag såg det brinna så.. Hoppas iallafall att ingen kom till skada. Därefter blev det bad i hennes jacuzzi och godis, yummie!

Idag har jag latat mig dock, det nyttigaste jag har dragit mig till idag är att betala räkningar haha...

Annars blev det kakor, Burger King, och Idol 2009 repris på Tv4. Måste säga att Sadie och Erik (Grönwall?) var dom grymmaste, båda två gick vidare via "Sista chansen" och egentligen fanns det bara en biljett men tur att båda gick vidare! Tyckte båda två verkade ha mkt talang :)


Gammal bild, för här e jag blond :P Ska jag testa blont hår igen kanske? Har funderat lite på det ;P


There's always a place in me that you can call home


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken fin profilbild=)

jag tycker du ska köra på brunt till höst/vinter och blondera dig till våren!

Men du passa skitbra i brunt!

Hoppas du har en bra dag

2009-10-21 @ 10:37:40
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0