Love don't come easy

Gud va trött jag va igår efter att ha jobbat och slitit i 10 h, blod svett o tårar säger jag bara! Var ledig idag så det va skönt iallafall, träffade Katti och Marina i stan och så blev det en glassbuffé på Jensens på det, gammal klassiker ;)
Sen gick jag och Katti hem till mig o hittade på lite hemlisar framför datorn hehe :P
Förresten så har ngn snott mitt pendelkort, jag skulle gissa på att det är min bror - he's gonna pay for that, bokstavligt talat!

Ibland har jag undrat om det finns någon för alla, undrar om det är så. Det är trots allt en ganska trygg tanke eftersom the understatement är att man aldrig kommer att bli ensam hela livet, inte sant? Och kanske är det så att det finns någon för alla, men så börjar man ju tänka att hur stor chans är det att den perfekta för mig skulle finns här i Sverige.. bara för bekvämlighetens skull. Han skulle ju kunna finnas var som helst i hela världen... Och då blev ju sökandet väldigt jobbigt.
Kanske är det bättre att vara lite ensam ibland, och inte leta efter kärleken - det tror jag iallafall. För till slut hoppas jag än då inom mig att den kommer till mig när jag är redo och rätt för det :) Ibland måste saker och ting få ta lite tid för att det ska kunna bli rätt igen.
I'm so over being blue, crying over you. Men jag är inte bitter för det.



Padme Amidala & Anakin Skywalker
A moment like this, some people wait a lifetime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0