duktiga jaag!

Har varit och tränat idag och jag känner mej sjukt duktig, men köpte ett marabou daim efter och det ska tydligen vara ca 1080 kcal om jag fattat det rätt i ett 200 g marabouchoklad!! Är det inte sjuuuukt mkt? Haha så ja jag hat kanske inte varit så duktig, men jag försökte iaf hehe!
Choklad är en flickas bästa vän... iallafall min bästa vän hehe! pathetic ju! :P
Eller så kan man säga som Beyonce (tror jag det var.. :S) att choklad är bättre än sex! höhöö  :P

Vilket Hollywood-par är sötast/snyggast?
Jag måste säga att jag tycker att Hayden Christensen och Rachel Bilson är ett sjukt snyggt par iallafall! :)



Jordin Sparks - One step at a time (passar väldigt bra in på mitt liv just nu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0