Just stay, come on, I'm waiting

..for you

Stängning, skola, julklappshopping, GLASSBILEN (flera år sen sist haha), skitsnack, desperate hemmafruar och nu blir det strax "Merlin". Merlin är en serier som sänds på BBC och handlar om trollkarlen Merlin som var menad att stå vid kung Arthurs sida. Denna serie är dock ganska fiktiv och lite mer ungdomligt skildrat, bl a eftersom Merlin & Arthur är lika gamla. Men bra är den iallafall! Rekommenderas för nördar som mig :P


 

Julkänsla. jag tror att det är något man måste arbeta upp, som att ett litet barn som längtar efter lördagsgodis. Om man liksom räknar dagarna fram tills lördagen blir godiset lite godare ;) 
Längtar man inte, dvs förbreder/pyntar/klappar upp inför julen så är den helt plötsligt där och över..
Det var längesen jag peppade upp julkänslan men i år har det varit ganska ensamt och så bestämde jag mig för att "get into the christmas spirit" så nu sitter jag här med mina klappar klara & mina jullyktor tända. Ganska mysigt, men djupt inne finns det fortfarande en gnutta av det där kvar...

Kommer det alltid vara såhär, utan...?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0