it's all for the best, of course it is

Ny dag - äta jobba sova dö.. ;P
Börjar jobba 17.30 och är så himla trött på att hela tiden ha stängningar. Men visst, men ska va glad att man HAR ett jobb!
Har nyss varit ute en runda med Bubben, han har hållt på o varit helt kelsjuk hela förmiddagen, jobbiga vovvsing :)
Och nu är det dax att hoppa in i duschen o rycka upp sig!

Varför börjar jag alltid gilla saker som blir så mainstream?!
Jag känner mig som en 13-åring men jag är 20, herrgud börjar bli gammal :P
Sagan om ringen, Harry Potter, Star Wars, the Twilight Saga, True blood, Tokio Hotel, Idol 2009, Merlin. 
Låter som en jättenörd och det är jag nog! Men gud vem skulle inte vilja vara en alv eller en vampyr och ha en prins som pojkvän?
En del av mig tror och hoppas att det finns någon typ av övernaturliga varelser i vår värld. Var skulle annars alla berättelser komma ifrån? Jag hoppas iallafall, får då blir allt mycket mer spännande!




Don't forget to smile, 'cos it will come back to you!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0